Jak demontovat elektrický sloup? Je možné to udělat na vlastní náklady?.

0

Jak demontovat elektrický sloup? Je možné to udělat na vlastní náklady?

Na našem pozemku, v hloubi zahrady, je elektrická podpěra, jednodušeji sloup, „krmící souseda“. Neumím si představit, co budou energetici a soused dělat, když bude potřeba opravit tento sloup. Přítomnost této podpory navíc předpokládá, že v jejím ochranném pásmu je nutné splnit určité požadavky, to znamená, že je to jednodušší, nelze v tomto pásmu sázet vzrostlé stromy, rozdělávat ohně a podobně. Kromě toho je to koneckonců nějaká nebezpečná zóna. A nakonec nám překáží. Mohu požádat společnost o odstranění tohoto sloupu? Děkuji.

Téma je skryté, protože. jeho obsah se nelíbí velkému počtu uživatelů. Otevřete obsah
Vitaliy, Krasnodar, 48 let.
25.06.2015 17: 34

Ano můžete, podpora je na vašem osobním pozemku. Pokud nechcete skandály, promluvte si se svým sousedem, nechte ho přemýšlet o tom, jak ho nakrmit, v žádném případě to není vaše hlava. Postavte se skutečnosti a nechte je rozhodnout

Anna Belaya Kalitva, 51 let.
25.06.2015 17: 51
Vitalij, Rusko, Krasnodar napsal:

Ano můžete, podpora je na vašem osobním pozemku. Pokud nechcete skandály, promluvte si se svým sousedem, nechte ho přemýšlet o tom, jak ho nakrmit, v žádném případě to není vaše hlava. Postavte se skutečnosti a nechte je rozhodnout

Ale zajímalo by mě, na čí náklady ta demontáž bude?
Adéla Kazaň, 38 let.
25.06.2015 17: 57
Anna, Rusko, Belaya Kalitva napsal:
Ale zajímalo by mě, na čí náklady ta demontáž bude?
Soudem můžete donutit souseda, aby ho demotivoval
Příspěvek byl upraven Adele, Rusko, Kazaň (autor příspěvku) 25.06.2015 17: 58
Anna Belaya Kalitva, 51 let.
25.06.2015 18: 11
Adele, Rusko, Kazaň napsal:
Soudem můžete donutit souseda, aby ho demotivoval

Zajímavé:
Jaký je nejlepší způsob sázení stromů a keřů?.

Takže to dopadá tak, že bych měl reklamovat tento sloup u souseda nebo u elektrických sítí? A když se najednou stane, že se tyto dráty vlivem větru přetrhnou, tak co? Já také. Nemohu vpustit pracovníky elektrické sítě na své území, neexistuje žádné věcné břemeno? Dráty a sloup jsou stále majetkem elektrické sítě, tak co s tím má společného pohledávka vůči sousedovi?

Ivan Cat-Landia, vesnice Koshkino!, 39 let.
25.06.2015 18: 33

Veškeré elektrokomunikace (podpěry, dráty atd.) patří elektrotechnické firmě, uživatelé energií (spotřebitelé) vlastní pouze plochu od elektroměru, vše před ní je majetkem elektrotechnické firmy Pokud bylo elektrické vedení položeno v souladu s všechna pravidla a předpisy, pak je zpravidla zem pod elektrickým vedením ve vlastnictví elektrotechnické společnosti. O vysvětlení musíte požádat svou společnost, nikoli souseda)

Nikolaj, Rusko, Krasnojarsk, 50 let

Nikolay., Krasnojarsk, 50 let.
25.06.2015 18: 47
Anna, Rusko, Belaya Kalitva napsal:

Na našem pozemku v hloubi zahrady je elektrická podpěra, jednodušeji stožár, „krmící souseda“. Nedovedu si představit, co budou energetici a soused dělat, když bude potřeba opravit tento sloup. Přítomnost této podpory navíc předpokládá, že v její chráněné zóně je nutné splnit určité požadavky, to znamená, že je jednodušší, nelze v této zóně sázet vzrostlé stromy, zapalovat ohně.

Zeptejte se Natalie Shchelkovo v soukromé zprávě. Ona ti to řekne.
Anna Belaya Kalitva, 51 let.
25.06.2015 18: 49
Ivane, Cat-Landia, vesnice Koshkino! napsal:

Veškeré elektrokomunikace (podpěry, dráty atd.) patří elektrotechnické firmě, uživatelé energií (spotřebitelé) vlastní pouze plochu od elektroměru, vše před ní je majetkem elektrotechnické firmy Pokud bylo elektrické vedení položeno v souladu s všechna pravidla a předpisy, pak je zpravidla zem pod elektrickým vedením ve vlastnictví elektrotechnické společnosti. O vysvětlení musíte požádat svou společnost, nikoli souseda)

Zajímavé:
Jak léčit virus mozaiky jablka?.

A pokud, řekněme, bylo během instalace vše kompatibilní. nyní však vlivem okolností začal pilíř překážet v užívání pozemku a v tomto případě můžete požadovat nebo žádat jeho zbourání. A také, pokud je pozemek pod dráty právo používat elektrické sítě (nikoli majetek), tak proč je to zdarma? V dnešní době je to trh, musíte platit i za tranzit. Opakuji, obsluha nebyla formalizována.

Ivan Cat-Landia, vesnice Koshkino!, 39 let.
25.06.2015 19: 06
Anna, Rusko, Belaya Kalitva napsal:
Servírování není formalizováno.

Možná podobné dokumenty vydávali předchozí majitelé? Myslím, že to jen tak nevydrží, nejspíš přes soud, myslím, že soud bude na vaší straně! Přečtěte si to, myslím, že máte podobný případ (odkaz jsem vám poslal v PM)!

Anna Belaya Kalitva, 51 let.
25.06.2015 20: 19
Ivane, Cat-Landia, vesnice Koshkino! napsal:

Možná podobné dokumenty vydávali předchozí majitelé? Myslím, že to jen tak nevydrží, nejspíš přes soud, myslím, že soud bude na vaší straně! Přečtěte si to, myslím, že máte podobný případ (odkaz jsem vám poslal v PM)!

Anna Belaya Kalitva, 51 let.
25.06.2015 20: 22
Nikolay., Rusko, Krasnojarsk napsal:
Zeptejte se Natalie Shchelkovo v soukromé zprávě. Ona ti to řekne.
Ano, taky na ni čekám.. Pokud se nepletu, toto je její odborná oblast.

Nikolaj, Rusko, Krasnojarsk, 50 let

Nikolay., Krasnojarsk, 50 let.
25.06.2015 20: 28
Anna, Rusko, Belaya Kalitva napsal:
Ano, taky na ni čekám.. Pokud se nepletu, toto je její odborná oblast.
))))) ne, nemýlíte se!
Petr, Barnaul, 64 let.
25.06.2015 20: 28
Anna, Rusko, Belaya Kalitva napsal:

Je možné odstranit elektrický sloup Na našem místě, v hlubinách zahrady, je elektrický sloup, jednodušeji sloup, který „krmí souseda“, aby mohli energetici opravit tento sloup celý pozemek, nelze na něj zajet; Nedovedu si představit, co budou energetici a soused dělat, když bude potřeba opravit tento sloup. Kromě toho přítomnost této podpory předpokládá, že je nutné splnit určité požadavky v její bezpečnostní zóně, to znamená, že je jednodušší, v této zóně to není možné

Zajímavé:
Co způsobuje fialovou barvu sazenic zelí? a co se s tím dá dělat?.

pokud je lokalita privatizována a v plánu lokality není žádná kopie této podpory, můžete jednoduše odříznout vodiče dodávající tuto podporu a zbourat podporu, ale předtím informujte společnost dodávající energii podle nových výstřižků podpěry, které nespadají pod červené čáry, musí být odstraněny z osobních pozemků.

Oleg, Rusko, Iževsk, 56 let

Oleg, Iževsk, 56 let.
Ve vztahu
25.06.2015 20: 43
Peter, Rusko, Barnaul napsal:

pokud je lokalita privatizována a v plánu lokality není žádná kopie této podpory, můžete jednoduše odříznout vodiče dodávající tuto podporu a zbourat podporu, ale předtím informujte společnost dodávající energii podle nových výstřižků podpěry, které nespadají pod červené čáry, musí být odstraněny z osobních pozemků.

Umět. Pokud byly vaše stránky převedeny do vlastnictví, pak pro ně neexistují žádná technická omezení. možná byla provizorní konstrukce jen přehozena přes sloupy sousedovi, bez jakýchkoli „technických podmínek“. Zeptejte se svého soupeře, zda existuje povolení k připojení k elektrické síti prostřednictvím vašeho webu, s plánem na omezení odpovědnosti.

Oleg, Rusko, Iževsk, 56 let

Oleg, Iževsk, 56 let.
Ve vztahu
25.06.2015 20: 51
Peter, Rusko, Barnaul napsal:

pokud je lokalita privatizována a v plánu lokality není žádná kopie této podpory, můžete jednoduše odříznout vodiče dodávající tuto podporu a zbourat podporu, ale předtím informujte společnost dodávající energii podle nových výstřižků podpěry, které nespadají pod červené čáry, musí být odstraněny z osobních pozemků.

Vše je v pořádku.

Oleg, Rusko, Iževsk, 56 let

Oleg, Iževsk, 56 let.
Ve vztahu
25.06.2015 21: 15
Petře, můj první příspěvek ti byl zaslán omylem. byl adresován Anně).

Natalya, Moskva, m. Babushkinskaya, 47 let

Natalya Moskva, m. Babushkinskaya, 47 let.
Ženatý
25.06.2015 21: 34
Ivane, Cat-Landia, vesnice Koshkino! napsal:

Veškeré elektrokomunikace (podpěry, dráty atd.) patří elektrotechnické firmě, uživatelé energií (spotřebitelé) vlastní pouze plochu od elektroměru, vše před ní je majetkem elektrotechnické firmy Pokud bylo elektrické vedení položeno v souladu s všechna pravidla a předpisy, pak je zpravidla zem pod elektrickým vedením ve vlastnictví elektrotechnické společnosti. O vysvětlení musíte požádat svou společnost, nikoli souseda)

Zajímavé:
Je možné sazenice tújí vypěstované ze semínek nechat na zimu venku?.

Elektrický sloup na soukromém pozemku: jak odstranit a vyhnout se problémům

Jak mohu vyřešit problém s elektrickým sloupem na mém soukromém pozemku a podniknout kroky k jeho vyčištění?

| Gordey, Moskva
2022-11-13
Kategorie: Pozemkové právo
64 1

Odpovědi právníků (1)

  • Artěmiev Jaroslav

Artěmiev Yaroslav právník,
Moskva Na místě: 1858 dní
Odpovědí: 5193 Hodnocení: 10

Pro odstranění elektrického sloupu umístěného na soukromém pozemku je třeba provést následující opatření:

  1. Obraťte se na organizaci zásobující energii, která tento sloup vlastní, s požadavkem na jeho demontáž.
  2. Sepsání smlouvy na demontáž a demontáž samotného sloupu musí provést kompetentní specialisté.
  3. Při provádění takových prací je také nutné vzít v úvahu požadavky místní legislativy a bezpečnostních předpisů, které stanoví zvláštní pravidla.
  4. Pokud se vyskytnou problémy s napájením nebo je nutné pozemek napájet, měli byste se obrátit na příslušnou organizaci s žádostí o realizaci dalších možností připojení.

Kromě toho je důležité zvážit, že přítomnost elektrického sloupu na soukromém pozemku může být také legální a v tomto případě je nutné pracovat v souladu s legislativou na toto téma.

#3224700 2022-11-13 18:44:23
Artěmiev Yaroslav právník,
Moskva Na místě: 1858 dní
Odpovědí: 5193 Hodnocení: 10

Chcete-li problém vyřešit, musíte kontaktovat organizaci, která vlastní nebo provozuje tento elektrický sloup. Při žádosti musíte poskytnout následující dokumenty:

  1. Dokumentace k soukromému pozemku, kde se nachází tento elektrický sloup.
  2. Doklady potvrzující vlastnické právo nebo provozování elektrického sloupu vlastníkem nebo provozní organizací.
  3. Dokumenty potvrzující skutečnost nebezpečí nebo nutnost odstranění tohoto elektrického sloupu.

Je také možné, že k odstranění elektrického sloupu bude v závislosti na vaší konkrétní situaci zapotřebí další dokumentace.

#3513172 2022-11-13 18:44:23
Artěmiev Yaroslav právník,
Moskva Na místě: 1858 dní
Odpovědí: 5193 Hodnocení: 10

Zajímavé:
Větve vánočního stromku usychají. co dělat?.

Oddíly práva použitelné na tuto otázku závisí na řadě okolností. Možná bude nutné prostudovat smlouvy o poskytování pozemků, smlouvy o poskytování elektroenergetických služeb, ale i legislativu v oblasti ochrany životního prostředí. Uveďte prosím co nejpodrobnější podrobnosti o svém případu.

#3808785 2022-11-13 18:44:23
V provozu Zdarma
Horká linka
Konzultace ZDARMA! Volání!

Moskva, Moskevská oblast, Rusko

Poraďte se s právníkem online

Položte otázku hned teď a uvidí ji stovky profesionálů z celého Ruska. První odpověď obdržíte do 15 minut! Právní pomoc je poskytována zdarma a za úplatu.

Právní služby

  • neplatit nezákonně narostlý dluh;
  • získat náhradu za dříve špatně poskytnuté služby;
  • obnovit spravedlnost, pokud jsou nájemníci nezákonně vystěhováni.

Požádáním o pomoc můžete:

  • rozhodnout o způsobu inkasa (soudním či nikoli);
  • správně sbírat dokumenty;
  • právně chránit vaše práva.

Používáním služby získáte:

  • odborné právní poradenství;
  • kompetentní právní podporu při shromažďování potřebné dokumentace;
  • odbornou podporu během řízení.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *