Jak se žije na Sibiři? Do které části regionu je lepší se přestěhovat?.

0

Jak se žije na Sibiři? Do které části regionu je lepší se přestěhovat?

Jak se žije na Sibiři? Do které části regionu je lepší se přestěhovat?

Dobrý den, přátelé! Uvažujeme o přesunu z Rostova na Donu na území Altaj. Jsou na webu nějací obyvatelé tohoto regionu? Řekněte nám prosím, jak se žije na Sibiři? Do které části regionu je lepší se přestěhovat? Předem moc děkuji za informace.

To může být užitečné:

  • Koupil jsem dům, kde začít?
  • Chceme se přestěhovat do Krasnodarského kraje. Prosím o radu, kam se nejlépe vydat, jaké jsou výhody a nevýhody?
  • 9 znamení, že je lepší odložit stěhování na venkov

Máte dotaz na zahradu? Zeptejte se našich odborníků a zkušených zahradníků.
Zeptejte se

Dotaz je umístěn v sekcích: osobní zkušenosti čtenářů, Sibiř, stěhování, rady, výměna názorů, otázky
49 komentářů 6 děkuji za dotaz oblíbený 28406 zobrazení
Sdílet odkaz
Kopírovat odkaz
Autor otázky:
Rostov na Donu 8. prosince 2017, 22:36
Poděkovat! Poděkoval jsi 132
Všechny odpovědi a komentáře (49)
9 PROSINEC 2017, 12: 01

Život na Sibiři je stejný jako ve zbytku Ruska, čím blíže regionálnímu centru, tím lépe, čím dále, tím hůře
Barnaul je centrum, Biysk je více průmyslový, Belakurikha je letovisko, co se klimatu týče, podívejte se na Wikipedii. Kde ve městě nebo na vesnici chcete bydlet?

9 PROSINEC 2017, 12: 40

Ideálně bych chtěl bydlet na vesnici, mít vlastní dům a zahradu a pracovat ve městě. ))) Opravdu chci poblíž les a úrodnou půdu na místě. Díval jsem se na Wikipedii, fyzické mapy také, ale nemohu se rozhodnout, kde je to lepší – na východě nebo ve středu regionu, na severu nebo na jihu. Na Sibiři jsem nikdy nebyl a mám tušení jen z filmů))) Velmi pochybuji, že jsou blízko realitě

9 PROSINEC 2017, 13: 23

Pokud jste nebyli na Sibiři, pak je nejprve lepší přijet na dovolenou a vidět „úrodnou půdu na místě“ – Altajské území je chlebník, nekonečná pole na jihu jsou Kulundinskaya step, na východě tam je Belokurikha, nedaleko hranice s pohořím Atletai, to je podhůří, na severu je víc lesů, něco takového

Zajímavé:
Jak vyrovnat stránku s gabiony.

9 PROSINEC 2017, 13: 55

Děkuji! To nás napadlo udělat. Je však velmi cenné získat informace od obyvatel. Ještě jednou děkuji. Chtěl jsem se posunout ještě víc)))

9 PROSINEC 2017, 16: 09
Přečtěte si o stěhování na Sibiř od Natalyi Alekseevny v časopise Siberian Estates
9 PROSINEC 2017, 20: 18

Práce je špatná. Bijsk Do Novosibirku posíláme děti studovat a pracovat. Ale vypěstovat se dá téměř cokoliv. Přečtěte si blog Victora Sergienka „Delicious Vegetable Garden“.

9 PROSINEC 2017, 20: 49
Děkuji! A co práce v Barnaulu? Můžete mi nějak poradit?
9 PROSINEC 2017, 22: 07

Někdy se zdá, že nároky moderních lidí jsou vysoké ne kvůli jejich talentu. A v Biysku můžete najít slušnou práci s vysokým platem, ale nikdo nezaplatí víc než určitou úroveň, která vám umožní žít v Biysku. To je pravidlo kapitalismu. Je obtížnější žít v Novosibirsku, pokud nemáte vedlejší farmu, a mladí lidé ji určitě nemají, ale mají znalosti. To je to, za co platí. Moje sousedka vystudovala místní institut, je chytrá, pracovitá, měla výbornou práci v Bijsku a pak odjela do Novosibirsku a tam má také práci a je se vším spokojená. I když z mého pohledu jí toto město zruinovalo rodinu a děti jsou (právě kvůli práci) ponechány svému osudu, protože matka velmi tvrdě pracuje. Je dobře, že věk je takový, že děti lze stále ovládat.
Jsou další sousedé, chlapi, kteří práci nemají, ale ve skutečnosti ji nehledají. Pro ně je důležitější něco jiného. A každý bude o městě říkat něco jiného. Myslí na slušné místo, kde získala vzdělání a práci, a budou stejně jako jejich otec čekat, až k nám konečně přijdou Číňané, protože konečně zaplatí. Proč? Za neochotu pracovat? Kvůli nedostatečnému vzdělání? Za příslušnost k danému místu? Proč? Ale proto žijí v očekávání.

Někteří další sousedé (mladí) ani neuvažují o tom, že by se někam stěhovali. Proč? Vždyť celá infrastruktura zde již byla vytvořena! Sami si ho vytvořili.

9 PROSINEC 2017, 23: 18

Souhlasím s tebou, je to tak všude. Ale rádi bychom se stěhovali ne proto, že jsme v Rostově chudí, co se bezpečnosti týče – máme bydlení, oblíbenou daču, normální práci (máme mezi sebou 3 VŠ). Klima není příjemné, někteří utíkají před zimou, ale horko nám brání žít))) A stěhovat se bez výdělku je čirý hazard. Proto je pro nás otázka pracovních příležitostí důležitá. Kromě toho je cílem buď bydlet na vesnici, nebo bydlet ve městě, ale mít venkovský dům.

Zajímavé:
Jak udělat schodiště z malé chodby do druhého patra tak, aby bylo krásné a ne moc drahé?.

10 PROSINEC 2017, 05: 15

V Novosibirsku si můžete koupit dům, a ne v regionu, ale ve městě samotném. Naštěstí máme soukromé domy v každé čtvrti

10 PROSINEC 2017, 08: 39

Sibiř má výrazně kontinentální klima. Ráno může být + a večer může být hluboké mínus. Tyto změny také nejsou příliš dobré pro cévy a srdce. I když na území Altaj je klima mírnější. Ale léta mohou být velmi horká a zimy velmi chladné. Jsem z Kemerova, 8 hodin jízdy autem do Barnaulu

10 PROSINEC 2017, 10: 49
To se samozřejmě stává, ale ne tak často.
16 PROSINEC 2017, 17: 05

Tatyano, bude pro tebe lepší přestěhovat se k nám do Tatarstánu, do naší vesnice Green Grove. Přidružený plyn, pramenitá voda bez chlóru v kohoutku domu, venku v noci svítí, nedošlo k žádnému výpadku plynu ani světla na více než 2-3 hodiny (pah-pah). Na prodej jsou různé usedlosti a kvalitní domy, pokud chcete, postavte si je sami. Vše se dá naučit srovnáním, procestovat celé Rusko, pak se podívat do našich zemí a sami řeknete: „ano, všechno napsané je pravda“. Všude kolem jsou lesy, příroda, nejsou tam žádné povodně, hurikány, tornáda, zemětřesení, ani sopky. To vše se říká, hlavní je, že lidé jsou dobří, žijeme spolu. Tak jak? Přesuneme se? Přesvědčil?

Jsme důchodci na zimní procházce

My, důchodci, jsme na zimní procházce

Duha nad vesnicí

Duha nad vesnicí

Podzim v zeleném háji

Podzim v zeleném háji

Dary přírody

Dary zahrady

Dárky z našich rybníků

Dárky z našich rybníků

Dary zahrady

A Moskva je nám blízko! Fotka na památku s mým vnukem.

A Moskva je nám blízko! Fotka na památku s mým vnukem.

16 PROSINEC 2017, 19: 51

Děkuji, Fransi Khasanovichi! ))) Váš návrh určitě zvážím! Můj manžel sice není rybář, ale velikost „ryby“ na fotce ho vyhrála))))

4 listopad 2018, 17: 10
Existuje internet, Fransi Khasanovichi?
4 listopad 2018, 17: 28
Grigory, samozřejmě existuje internet, odpovídám přes internet. Je tam všechno kromě práce.
7 listopad 2018, 12: 27
Jak žiješ?
7 listopad 2018, 15: 26
Gregory, žijeme dobře. Proč ta otázka: jak žiješ?
7 listopad 2018, 19: 36
Pořád musíte někde najít svůj denní chleba, že? Nebo děj někoho uživí?
7 listopad 2018, 20: 18

Grigory, pokud máš hlavu nejen na čepici, sám nejsi líný, ruce máš zručné, teď se ti žije ještě lépe než v éře SSSR. Zkuste si v padesátých letech vypěstovat u domu záhon cibule a vydejte se na trh. Hned, spekulante. Kopřivy, lopuchy za domem – proletariát!
Můj soused vlevo, mladší, choval ročně 5-6 kusů dobytka. Nechci teď sekat seno. Naproti sousedovi je svářeč. Vaří saunová kamna a nádoby pro každého, kdo je potřebuje. Ano, všechno se vaří. A moje žena je taková řemeslnice: dokonce si obléká čepice, svetry a pantofle. A dcerky školačky berou po matce! Soused za zdí pracoval 5-6 let v Kongu v Africe, každý rok půl roku sháněl ropu, teď už jen v Rusku. Prostřednictvím sousedova domu Gazela získává (kupuje) a prodává obilí a krmivo. Někteří taxikáři (všude kolem jsou výborné silnice), někteří pracují (hodně) na bezpečnosti atd. atd. Pracoval jsem v zemědělské vědě, pak jsem přednášel studentům, manželka byla celý život účetní a normovačka. Nyní jsem 18 let v důchodu, manželka je v důchodu 21 let. Jsem zahradničení.

Zajímavé:
Je možné odstranit šeříky z jiných pozemků, než je vaše?.

9 PROSINEC 2017, 14: 52

„Každý jespák chválí svou vlastní bažinu“ Budu, Taťáno, tím stejným jespákem a řeknu ti, co je na nás dobrého! Pokud se nemůžete přestěhovat na území Altaj, ale je to tam opravdu dobré (jezdíme tam autem v létě na dovolenou), přijeďte k nám – do Novosibirsku, přesněji do regionu poblíž Novosibirsku. Jedná se o třetí největší metropoli Ruska, je zde vše, co potřebujete k práci a kariéře. A kolem něj je velká oblast s rozvinutou infrastrukturou – to je mikročtvrť předměstských oblastí, vesnice Tolmachevo, vesnice Krasnoglinnoe a moje oblíbené město Ob. I v našem městě je spousta práce! Jsou zde podniky, obchody, úřady, školy, školky! A je tu spousta domů s vlastními statky! Jediným negativem je, že musíte pečlivě hledat dům ke koupi, protože lidé odsud nechtějí odejít! V oblastech ve výstavbě je prostě spousta možností.
Ale opravdu si musíme zvyknout na naše klima! My místní zastáváme dokonce názor, že abyste Sibiř milovali, musíte se narodit jako Sibiř. Máme různé zimy, mírné i mrazivé, ale vždy se SNĚhem, hodně sněhu, závěje sněhu – sníh bílý! Zima je dlouhá – od listopadu do března a budete mít čas se nudit) A co léto? Ano, krátké, ano, ne tak horké. ale tak dlouho očekávané. Proto oceňujete tyto krátké teplé noci, tyto horké dny, tuto krásu přírody, která kolem vás zuří, a to, co se vám podaří vypěstovat na vaší zahradě! Sibiř je obecně mentalita)
Přijďte nás navštívit – na Sibiř! rozhodně nejsem odtud.

9 PROSINEC 2017, 17: 22

Dobrý večer, krajanko! Máte pravdu, málokdy odsud odejde někdo narozený a vychovaný na Sibiři. A vedra máme v létě dost. Hlavně v posledních letech. Vzpomeňte si na loňské léto, kdy bylo mimo žebříčky nad +35! A letošní léto, ač deštivé, bylo teplé.
I když souhlasím, že ne každý jižan naši půlroční zimu vydrží.

Zajímavé:
Nezničitelné mšice a mandelinky bramborové. jak vápnit?.

9 PROSINEC 2017, 18: 29

Dobrý den, Míla! Je hezké vidět tady krajany! Opravdu si pamatujete naše horké letní dny při +30 stupních a chvěte se! V práci šetří jen klimatizace (kdo na to má). A večer nemáte čas zalévat zahradu, zvláště pokud jste se „předvedli“ a zasadili rostliny jako petúnie do různých květináčů a květináčů
A tak čekáte na tuto mrazivou zasněženou zimu, křupání sněhu pod nohama a mrazivý vzduch. Jak žijí lidé v jiných regionech Ruska v několikaměsíčních vedrech.

Přesun na Sibiř, kde je to lepší?

Dobré odpoledne, jmenuji se Taťána, a jelikož jsem téměř celý život prožil v teple a mořském vzduchu, dostal jsem se do situace, kdy jsem na naléhání lékařů potřeboval chladné a suché klima. Doufám, že mi s tím pomůžete. Požadavky na město: 300 000 – 1,5 milionu obyvatel, přítomnost škol, nemocnic, alespoň relativně normální ovzduší (ano, chápu, že všechna města jsou průmyslová a očekávat čistý vzduch je fantazie), suché klima – dlouhé zasněžené zimy. Pracuji na počítači, což pro plat ve městech není tak důležité. Chtěl bych, aby hory nebo lesy byly alespoň 2-3 hodiny cesty. Zatím jsem se usadil na: Jekatěrinburg, Surgut, Ulan-Ude, Novosibirsk, Krasnojarsk, Irkutsk.

Nomad 03. prosince 2018 v 04:33

Je to zvláštní touha přesunout se z tepla a mořského vzduchu na Sibiř, ale je to určitě vaše volba. Nyní je v podstatě vše na východ od Uralu v rozkladu. Proto vám radím, abyste zvážili Ťumeň, je to jediné pohodlné město pro život (v mnoha ohledech) na Sibiři. No a ještě něco – Novosibirsk, ze sibiřských měst – město samo o sobě není špatné, ale IMHO Ťumeň je v mnoha ohledech lepší, včetně klimatu. Když jedete například v druhé polovině března parní lokomotivou z Novosibirsku na západ, v Novosibirské oblasti jsou ještě 3 místa vysoké závěje, ale vjedete do Ťumeňské oblasti, sněhu je MNOHEM méně. Je to tak, lyrická odbočka, ale k tématu – pouze Tyumen.

Zajímavé:
Jak uchovat cibule kamélie v zimě?.

Seeker – Simferopol 03. prosince 2018 v 06:34

Proč na Sibiř? Ural je výhodnější. V dnešní době je snazší přežít ve velkých městech.
1. Jekatěrinburg 1.5 milionu
2. Ťumen 0.8 milionu
3. Novosibirsk 1.6 milionu
No, nebo Surgut – 0.4 milionu. V jiných osadách jsou podle mého názoru určité nevýhody. Čeljabinská oblast je krásná, ale v regionálním centru jsou ekologické problémy. Můžete zkusit Omsk a Krasnojarsk, ale neriskoval bych to. Východně od Krasnojarsku je daleko od civilizace. Nešel jsem dál než do Ulan-Ude. Jekatěrinburg je město, Ťumeň stále není na úrovni, ale za deset let to bude ok. Ťumeňský sever stále více preferuje kotvení v Changi-Tur. Každému jeho, prostudujte si na místě své vyhlídky na pobyt v některém z uvedených měst.

Lelia — Krasnojarsk 03. prosince 2018 v 10:39

Tyumen, ale vzduch je tam vlhký. Možná bych se měl podívat na něco v Altaji? I když, možná byste měli získat názor odborníků? Sibiř je dobrá jen pro uchování mrtvol, pro podporu zdraví. “ v důsledku nízkých teplot je průměrná roční absolutní vlhkost nižší než v pouštích. Nízká absolutní vlhkost vzduchu a nízké teploty způsobují špatnou absorpci kyslíku ze vzduchu plícemi.
To znamená, že dýchání na severu je opravdu obtížné, ale ne proto, že je tam málo kyslíku a nízký tlak, ale proto, že se špatně přenáší ze vzduchu do krve“ (c)
Boris VELICHKOVSKIJ, akademik Ruské akademie lékařských věd,

Seeker – Simferopol 03. prosince 2018 v 13:47

Přemýšlel jsem o přestěhování do Belokurikha v roce 2008, ale léto není listopad, je to nuda. Čím více na jih, tím je chladněji, hory jsou vyšší, ale prostor je. Po Aktash a Kurai je to velmi zajímavé. Aktru, píseň Ukok. Ale to jsou přírodní krásy a je potřeba žít ve městě. Tohle je Gorny Altaj. V Altai – Barnaul, Biysk, Rubtsovka můžete žít, ale ne na úrovni Jekatěrinburgu a Tyumenu, i když klima je pohodlnější. Každému, co jeho vlastní!

Inessa — Sevastopol 03. prosince 2018 v 15:09

Tatiana Ivanová: Dobré odpoledne, jmenuji se Taťána a po téměř celém životě v teple a mořském vzduchu jsem se ocitla v situaci, kdy jsem na naléhání lékařů potřebovala chladné a suché klima. Doufám, že mi s tím pomůžete. Požadavky na město: 300 000 – 1,5 milionu obyvatel, přítomnost škol, nemocnic, alespoň relativně normální ovzduší (ano, chápu, že všechna města jsou průmyslová a očekávat čistý vzduch je fantazie), suché klima – dlouhé zasněžené zimy. Pracuji na počítači, což pro plat ve městech není tak důležité. Chtěl bych, aby hory nebo lesy byly alespoň 2-3 hodiny cesty. Zatím jsem se usadil na: Jekatěrinburg, Surgut, Ulan-Ude, Novosibirsk, Krasnojarsk, Irkutsk.

Chci se také přestěhovat ze Sevastopolu. Pro přesun byl vybrán TYUMEN. Byli jsme tam v roce 2016 a 2017. Mluví se zde o vlhkosti v Ťumenu, ale nevšiml jsem si toho. Byl to úžasný pocit, když jsme se procházeli po slunečné straně Ťumeňských ulic a po těle nám nestékaly potoky potu, nebyla chuť se skrývat ve stínu a nedusili jsme se dusnem v autobuse. Město je čisté, upravené, pohodlné městské prostředí. Ideální silnice! Nejkrásnější nábřeží! Ohromující Gilevskaya Grove! Horké prameny! jezera! Medicína v Ťumenu je jedna z nejlepších v zemi! Ve městě se staví školky a školy. Sevastopol velmi miluji, ale je nemožné nezamilovat se do Tyumena! Níže zveřejňuji fotku parku u domu, kde jsme si pronajali byt, nové školy poblíž a nábřeží. Také odkaz na Ťumeňské webkamery http://cam72.su/?live=13

Zajímavé:
Jak pěstovat hortenzii řapíkatou?.

akad 03. prosince 2018 ve 20:23

Nedostatek kyslíku na severu, Hmao, Yanao. Na jihu Sibiře je to normální. V Novosibirsku žiji téměř čtyřicet let. V zásadě to není špatné, žádaní jsou především prodejci.

Seeker – Simferopol 03. prosince 2018 v 20:45

Tyumen také nebyl vždy čistý a pohodlný. Koncem 90. let na jaře, po tání sněhu, bylo obrovské množství odpadků, lahví a nejrůznějších odpadků. Pak se ale změnila kultura a přišel řád. Během nějaké doby bude chaos v Sevastopolu vymýcen. Nelíbí se mi, když jsou u stelly nad mořem hromady odpadků. V Ťumeni si výsadková síla několika lidí a jednotek speciálního vybavení mohla s tímto problémem poradit za pár minut! dní. Vedení Sevastopolu v tom zřejmě špatnou situaci nevidí. V Bachčisarajské oblasti pro mě byla vyloženě divočina, že odpadní voda stržemi klidně odtékala do řeky, která se v oblasti Sevastopolu vlévala do moře. Nechápu, jak se to dá udělat! V Sevastopolu se ceny za pozemky a nemovitosti tlačí zpět, zbytek příjemně potěší. Zimy se v Ťumenu oteplily, ale pět! měsíce sněhu jsou velkým zklamáním. A ani komfort nezvítězí nad klimatickou realitou. Zůstaňte v legendárním městě, neudělejte chybu. V Ťumenu je čím dál těžší najít místo na slunci. Konkurence je ale nižší než v Sevastopolu. V Ťumenu je cítit prostornost. Pokud chcete rybařit, prosím, nejdelší přítok na zeměkouli čeká ve vzdálenosti 240 km a čím dále od města, tím více ryb. Divoká tajga je nedaleko. Pokud chcete pozorovat gophery, lesostep je velmi blízko na jih. Houby a bobule jsou úžasné, ale pro mě osobně je preferováno moře a hory. Znám dobře celý Krym a Ťumenskou oblast jsem procestoval více než jednou, takže když nakloníte misku vah, je to asi 60×40 ve prospěch Sevastopolu. Přestože obyvatel Ťumenu Sanosjan pracoval v Sevastopolu ve státní službě, rozhodl se opustit ráj a odejít do Kurganu. Každému, co jeho vlastní!

Zajímavé:
Jak prořezávat Kalanchoe?.

Alena – Yeysk 03. prosince 2018 v 21:52

[Citát #186182]Jekatěrinburg, Surgut, Ulan-Ude, Novosibirsk, Krasnojarsk, Irkutsk.
Kdybych si měl vybrat, tak Ulan-Ude by to rozhodně nebylo. Přestože je to moje vlast, žije tam moje sestra a studoval tam můj syn. Moje sestra nyní prodává svůj dům a uvažuje o přestěhování Irkutsku nebo Novosibirsku. Pracoval jsem v Krasnojarsku. Město se mi líbí, je tam kam jít: divadla, muzea. Čisté, kulturní, ale prostředí špatné. Téměř třicet let žila 30 km od Irkutska. Vzpomínky jsou jen dobré: „suché podnebí, dlouhé zasněžené zimy“, slunečné zimy, vysoce kvalitní léky a mnohé, co je zdarma a bez front, lesy a jezero Bajkal v okolí, ale daleko od „civilizace“ a drahých nemovitostí, i když pravděpodobně srovnatelné se Sevastopolem.

Tayna 03. prosince 2018 ve 22:02

Barnaul bych zvolil, pokud nejsou problémy s dýcháním. Na podzim, když jsou svršky spálené, byl místy smog, protože. Terén je kopcovitý a je tu hodně dach. A v zimě se stejná situace stává z kotelen. Ale ne pořád, samozřejmě. V průmyslové oblasti je vzduch čistý. Výborná oblast novostaveb. A staví se nové školy. Podívejte se na čtvrti z iniciativy Housing Initiative. Nebo nějaká pohodlná čtvrť v Novosibirsku nebo jeho předměstí. Koltsovo, Akademie. Tyumen je také dobrá volba. Na východ od Nsk bych nic nepovažoval.

Inessa — Sevastopol 03. prosince 2018 v 22:31

Hledat: Ani v Ťumeňi to nebylo vždy čisté a pohodlné. Koncem 90. let na jaře, po tání sněhu, bylo obrovské množství odpadků, lahví a nejrůznějších odpadků. Pak se ale změnila kultura a přišel řád. Během nějaké doby bude chaos v Sevastopolu vymýcen. Nelíbí se mi, když jsou u stelly nad mořem hromady odpadků. V Ťumeni si výsadková síla několika lidí a jednotek speciálního vybavení mohla s tímto problémem poradit za pár minut! dní. Vedení Sevastopolu v tom zřejmě špatnou situaci nevidí. V Bachčisarajské oblasti pro mě byla vyloženě divočina, že odpadní voda stržemi klidně odtékala do řeky, která se v oblasti Sevastopolu vlévala do moře. Nechápu, jak se to dá udělat! V Sevastopolu tlačí ceny za pozemky a nemovitosti stranou, zbytek příjemně potěší. Zimy se v Ťumenu oteplily, ale pět! měsíce sněhu jsou velkým zklamáním. A ani komfort nezvítězí nad klimatickou realitou. Zůstaňte v legendárním městě, neudělejte chybu. V Ťumenu je čím dál těžší najít místo na slunci. Konkurence je ale nižší než v Sevastopolu. V Ťumenu je cítit prostornost. Pokud chcete rybařit, prosím, nejdelší přítok na zeměkouli čeká ve vzdálenosti 240 km a čím dále od města, tím více ryb. Divoká tajga je nedaleko. Pokud chcete pozorovat gophery, lesostep je velmi blízko na jih. Houby a bobule jsou úžasné, ale pro mě osobně je preferováno moře a hory. Znám dobře celý Krym a Ťumenskou oblast jsem procestoval více než jednou, takže když nakloníte misku vah, pak je to přibližně 60×40 ve prospěch Sevastopolu. Přestože obyvatel Ťumenu Sanosjan pracoval v Sevastopolu ve státní službě, rozhodl se opustit ráj a odejít do Kurganu. Každému, co jeho vlastní!

Málokdy se lidé stěhují, protože prostě uvízli na jednom místě a chtějí rozmanitost. Stěhování na dlouhé vzdálenosti do města bez přátel a rodiny je spojeno s některými důvody. Máte pravdu, fráze „každému svému“ ne vždy spadá do velmi běžného „svého“ s palmami, mořem a horami. Zakladatelka tohoto vlákna, Tatyana Ivanova, napsala, že její krok byl způsoben změnami v jejím zdravotním stavu. Zjevně to pro ni potřebuje najít, aby mohla dál žít více či méně pohodlně. Také se chci na doporučení lékařů odstěhovat ze Sevastopolu. Jižní noci a palmy nejsou vždy TO! Já se například absolutně nesmím opalovat a plavání mi také není dostupné. Význam moře pro mě mizí. Zdravý člověk snese +30 celkem normálně, ale pro mě je to mučení a léto nám začíná v dubnu a končí koncem září. Šest měsíců v roce podléhám vedru. Pět měsíců se sněhem a příjemnými teplotami v létě se vám v Ťumenu může stát úplně vlastní!

Zajímavé:
Jaké jsou rozměry vyvýšených záhonů a metráž oblouků?.

Taťána Ivanová – Sevastopol 04. prosince 2018 v 00:18

Inessa: Taky se chci odstěhovat ze Sevastopolu. Pro přesun byl vybrán TYUMEN. Byli jsme tam v roce 2016 a 2017. Mluví se zde o vlhkosti v Ťumenu, ale nevšiml jsem si toho.

Inesso, zdá se, že máme podobné vlastnosti. Žít najednou s teplotou -20 a sněhem po pás (ne na Krymu) jsem se cítila velmi příjemně, s naším teplem a vlhkostí je to trochu obtížné a moje dcera se také cítí lépe na severu (ne na extrémním severu , samozřejmě), ale se zimou a sněhem. Abych byl upřímný, nedíval jsem se na Tyumen, vyděsil jsem se frází o průmyslovém znečištění, ale teď se na to podívám blíže.

Lelia: Možná bychom se měli podívat na něco v Altaji?

Bylo to tam krásné, ale něco bylo špatně. abych byl upřímný, pořád jsem nechápal, co je špatně.
A z pohledu zahradnictví alespoň malé? Jablka, hrušky, rajčata, okurky, prostě maličkosti pro sebe, jaká je situace v těchto městech?

Seeker – Simferopol 04. prosince 2018 v 00:46

Léto vidím začínající zahájením plavecké sezóny. Pouze v červnu je pohodlné koupání. Pamatuji si, že 30. září byla teplota vzduchu 30 stupňů, teplota vody 26. Pláž Kastropol a převážně rekreanti ze Sevastopolu.
V Ťumenu dobře rostou angrešty, jahody a maliny. Hrušky uvnitř jsou ve zralosti jaksi volné, pokud jsou nedozrálé, tak žádná jižanská sladkost. Jablka nejsou žádný problém, ale každých 5-7 let mohou vymrznout. Dozrávají švestky, je tu hodně třešní, v Isetské čtvrti, oblasti Maryino Gorge, jsou dokonce i plané. Kamarád přivezl ze Sevastopolu ořech, vyrostl 3.5 m, ale nikdy nevynesl úrodu. Takže máte zajištěno ovoce, pokud něco. Altajské hrozny dozrávají se zvláštní péčí, dokonce jsem je zkoušel v Tobolsku, ale mají otevřený skleník. Pěstoval jsem sladká rajčata, okurky, cukety a papriky bez skleníku. Ale pokud je léto deštivé, pak sklizeň pepře není příliš dobrá. Hlavní je, že na severní straně je clona na ochranu před větrem.

Zajímavé:
Jaké hnojivo je Agrotens a jak jej používat?.

Lelia — Krasnojarsk 04. prosince 2018 v 02:57

Tayno: Volil bych Barnaula, pokud nejsou problémy s dýcháním. Na podzim, když jsou svršky spálené, byl místy smog, protože. Terén je kopcovitý a je tu hodně dach. A v zimě se stejná situace stává z kotelen. Ale ne pořád, samozřejmě. V průmyslové oblasti je vzduch čistý. Výborná oblast novostaveb. A staví se nové školy. Podívejte se na čtvrti z iniciativy Housing Initiative. Nebo nějaká pohodlná čtvrť v Novosibirsku nebo jeho předměstí. Koltsovo, Akademie. Tyumen je také dobrá volba. Na východ od Nsk bych nic neuvažoval.

Podporuji! Krasnojarsk je krásný, ale jedovatý, ekologie je za hranicí rozumu, ještě dál na východ. naprostý průšvih! Ekat, Novosib, Ťumeň. Je tu také obrovský Omsk. Na Altaji se jim dokonce daří pěstovat hrozny, ale region je samozřejmě v depresi. Možná něco jako Kazaň?

Tayna 04. prosince 2018 ve 05:54

Samotný region Altaj je depresivní, ale Barnaul je dobré město, čisté a upravené.
O ovoci. Pěstovat hrozny nemá smysl, tato činnost je jen pro ideologické zahradníky. V létě je ho dost, vozí ho ze střední Asie. Stále jíme quiche-mish za 110 rublů, taifi za 90. Pěstujeme především bobule: jahody, třešně, maliny, angrešt, rybíz všech odrůd. Plnohodnotná jablka se na našich zahrádkách vyskytují jen zřídka, nejčastěji ve formě ranetek, případně středně velkých sladkokyselých odrůd. Švestka je také spíše výjimkou než pravidlem. No se zeleninou problémy nejsou.

Lelia — Krasnojarsk 04. prosince 2018 v 06:16

Dnes ráno máme 34. ZE SVÉHO ČISTÉHO SRDCE VÁM VYZÝVÁM, ABYSTE SI ZAPAMATOVALI. )))))))

Alexander – Nalchik 04. prosince 2018 v 10:29

Zajímavé:
Jaký přípravek mám nastříkat na rajčata, když okraje listů zasychají?.

Za alternativu považujte řeku Miass. Útulné město s dobrou populací , Miass nespadá do požadovaných parametrů, ale nedaleko je Chelyaba O něco dále jsou Ufa a Ekb.

Vladimír 04. prosince 2018 v 11:27

[Citát #186268]dnes ráno jich máme 34. ZE SVÉHO ČISTÉHO SRDCE VÁM VYZÝVÁM, ABYSTE SI ZAPAMATOVALI. )))))))
Je dobře, že jsme každý jiný.
Pro někoho je sibiřská zima se svým jasným sluncem mnohem lepší než ta „jižní“, větrná, zatažená, s ledem, rozbředlým sníh od deště a sněhu.
Mrazivý vzduch, to je pořádek, zabíjí všechny choroboplodné zárodky a infekce.
Novokuzněck, minus 22, ale sluníčko je pěkné.

Lelia — Krasnojarsk 04. prosince 2018 v 11:33

nemáme slunce, místo toho fouká ledový, spalující západní vítr, led a auta jsou zamrzlá

Vladimír 04. prosince 2018 v 12:23

Lelia: nemáme slunce, místo toho fouká ledový, spalující západní vítr, led a auta jsou zamrzlá

https://www.gismeteo.ru/weather-krasnoyarsk-4674/
To znamená, že Gismeteo píše o Krasnojarsku ne pravdu))
My jsme, jako v reportážích, úplně v klidu. Město je v kotlině, vítr je tu velmi vzácný.

Pouze registrovaní uživatelé mohou zanechávat odpovědi. Přihlaste se nebo se zaregistrujte
Přihlaste se pomocí:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *